צפתה בסרט ב'ילדים מעופפים' – קפצה מקומה 43 ומתה

    אבי יעקב 3 Comment on צפתה בסרט ב'ילדים מעופפים' – קפצה מקומה 43 ומתה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ילדה בת 6 קפצה אמש מקומה 43 בבניין ביפן, ונהרגה מיידית. מבדיקת המשטרה עלה כי הילדה צפתה בסרט שהציג ילדים אשר בכוחם לעוף. הילדה צפתה בסרט מוקדם יותר בחברת אביה ובני משפחתה, באמצע הצפיה גילו בני משפחתה כי היא נעלמה ומצאו אותה על מעקה המרפסת, כאמור, בגובה 43 קומות.

    הילדה שעמדה על גבי המעקה, לא התכוונה ככל הנראה לקפוץ, והחליקה אל מותה, מאוחר יותר נקבע בבית החולים מותה מעוצמת הנפילה.

    במשטרה סיפרו ל"גארדיאן" הבריטי כי "השיחה למוקד התקבלה מאדם שהיה עד לנפילת הילדה. זה אולי נראה מוזר שבני המשפחה הם לא אלה שהתקשרו, אבל מישהו על הקרקע היה עד לנפילה והתקשר לרשויות ברגע שראה אותה".

    במשטרה הוסיפו ואמרו כי "אנחנו לא רוצים לנקוב בשם סרט האנימה שבו צפתה הילדה, מאחר וזה יוכל להוביל לאמירות כמו 'זה מה שקורה כשצופים בסרט הזה' וכן לגרום לבעיות נוספות".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ההשפעה של הסרטים היום היא מטורפתתת !!!!!!!!!!
      ילדה בת 6 לא יודעת להבדיל דין מציאותי או לא !!מסכנה ……..

    2. 1

      כן, שמעתי על סיפור שקרה באמריקה אצל משפחה יהודית. ילד שהתרגל לראות סרטי רצח, חשב שככה זה הולך בחיים. לילה אחד הוא נשאר לבד בבית, כי הוריו נסעו לחתונה. הוא שמע רעש של גנב בבית. כמובן שהוא עשה כפי שראה בסרטים: הוציא את האקדח של אביו שהיה מוסתר מתחת למזרון, לקח את האקדח, ירה בגנב למוות וחזר לישון. מאוחר יותר כשהוריו חזרו הוא סיפר להם בגאווה שהרג את הגנב שניסה לפלוש להם לבית, ההורים הדליקו את האורות כדי לראות מי זה בדיוק, ומסתבר שזה היה לא אחר מאשר…. הבן הגדול שלהם!!!
      זה מראה כמה ילדים הם עדינים ויש לשמור מאוד על הראיה שלהם מדבריו לא אמיתים